Gyakran Ismételt Kérdések

1.: FIZETÉS MÓDJA

Utánvét — utánvétes fizetéskor GLS futár szállítja a megadott szállítási címre a csomagot, melyet átvételkor készpénzben kell kifizetni. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén utánvéttel nem lehet fizetni, csak előre utalással, PayPal-os vagy bankkártyás fizetéssel.

Előreutalás — lehetőség van előre utalásra, ebben az esetben vagy banki átutalással, vagy személyesen egy Raiffeisen Bankban befizetéssel előre ki lehet fizetni a rendelés összegét. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén a fizetés (a termék ára plusz a feliratozás vagy cipőnyomás ára) beérkezése után feliratozzuk a terméket.
Bankszámlaszámunk: 12001008-01389264-00100006
számlatulajdonos: Football Factor Kft.
bank: Raiffeisen Bank

PayPal / bankkártyás fizetés — Rendeléskor lehetőség van a PayPal rendszerén keresztül fizetni, PayPal regisztrációval rendelkező vásárlóinknak elég a PayPal felhasználónevüket és jelszavukat megani, azok pedig, akiknek nincs PayPal regisztrációjuk, a bankkártya adataik megadása után közvetlenül a kártyájukkal tudnak egyszerűen és gyorsan fizetni.


2.: SZÁLLÍTÁS

Lehetséges szállítási módok:

GLS Futár — házhozszállítás esetén GLS futár szállítja házhoz a terméket. Amennyiben a szállítási címen nem talál senkit a futár, a megadott telefonszámon keresi a vásárlót, és legfeljebb két alkalommal próbálja meg a kézbesítést.

Bolti átvétel — lehetőség van a termékeket az Andrássy úti üzletünkben átvenni, ebben az esetben a Bolti átvételt kell kiválasztani. E-mailben tájékoztatjuk a vásárlót, amint a megrendelt termék(ek) átvehetőek.

Minden esetben egy munkanap a rendelés átfutási ideje.


3.: HÍMZÉS, FELIRATOZÁS

A feliratozás (hőpréses vasalás) és egyéb egyedi megoldás esetén csak akkor történik meg a termék egyedivé tétele, ha beérkezett hozzánk a az adott termék ára. Ez történhet előreutalással a számlaszámunkra, vagy PayPalos/bankkártyás fizetéssel is.

Feliratozással kapcsolatos kérését a felugró ablakban vagy a rendelés végén a megjegyzés résznél írhatja le.

Ebben az esetben a szállítási idő a megfelelő összeg beérkezése után maximum 5 munkanap.

 

A NEW BALANCE cipők anyagából kifolyólag nem feliratozhatóak. Illetve egyes modelleken mindenképpen helyfüggő, hogy mekkora felirat fér el rajta.

 

Bármilyen egyéb kéréssel, kérdéssel keresheti feliratozóinkat a feliratozas@footballfactor.hu email címen.


4.: KLUBKÁRTYA

Hogyan lehetsz klubtag? Mindössze egy klubkártya megvásárlására van szükség ahhoz, hogy klubtag legyél és egy éven keresztül klub áron vásárolhass nálunk. Ezt az Andrássy úti üzletünkben vagy a webshopunkon online is megvásárolhatod: http://footballfactor.hu/klubkartya

A klubkártya át nem ruházható, további információk a fenti linken elérhetőek. Ha a klubkártya vásárlás során megadott e-mail címeddel regisztrálsz és jelentkezel be, automatikusan klub áron vásárolhatsz. Ha nem regisztráltál, a rendeléskor megjegyzésben beírhatod a klubkártyád számát és vonalkódját, így utólag levonjuk a kedvezményt. Ebben az esetben nem javasoljuk az előre utalást vagy bankkártyás/PayPal fizetést, csak az utánvétet.


5.: CSERE, VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

Amennyiben a termékkel bármilyen, nem minőségi problémája van a vásárlónak (pl. méretprobléma), 14 napon belül elállhat a vásárlástól, vagy cserét kérhet. Ebben az esetben személyesen az Andrássy úti üzletünkbe hozhatja vissza a terméket a számlával együtt, vagy postai úton is visszaküldheti, ebben az esetben szükséges a számlát és a probléma leírását mellékelni. Ilyen esetben csak és kizárólag gyári állapotú terméket veszünk vissza – ez a csomagolásra és magára a termékre is vonatkozik.


6.: MINŐSÉGI PROBLÉMÁK, HIBÁS TERMÉKEK

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi probléma merül fel 6 hónapon belül, azt a webshop@footballfactor.hu e-mail címen jelezheti a vásárló, a terméket postai úton juttassa vissza üzletünkbe, majd azt hivatalos, független bevizsgálásra küldjük. Ebben az esetben kérjük, hogy feltétlenül mellékelje a vásárláskor kapott számlát és egy rövid leírást a hibáról. Amennyiben a vizsgálat a termék hibáját állapítja meg, díjmentesen cseréljük és kiszállítjuk az új terméket. Ellenkező esetben a szállítási díj a vásárlót terheli. Természetesen a terméket személyesen is vissza lehet hozni, a számla ebben az esetben is elengedhetetlen ahhoz, hogy át tudjuk venni.

A vizsgálat eredményéről a megadott elérhetőségeken azonnal tájékoztatjuk a vásárlót.


7.: TERMÉK FÉLRETÉTELE

Amennyiben a vásárló bolti átvételt jelöl meg a rendeléskor, az értesítő e-mailtől számított két napig tudjuk félretenni a megrendelt termékeket, ezután töröljük a rendelést.


8.: CSAPATSPORT

Csapatsport részlegünkön mezeket, melegítőket, sportszárakat és rengeteg más terméket kínálunk kiemelten kedvezményes áron, már 8 db-tól. Katalógusunk a http://footballfactor.hu/teamsport_2015.pdf oldalon érhető el, rendelni és érdeklődni a 20/513-6577-es vagy a 20/515-7999-es számon, illetve a csapatsport@footballfactor.hu e-mail címen lehet.